انجام کلیه امور مالیاتی در طی سال در تبریز

نمایندگی رسمی آموزش و فروش نرم افرار سپیدار سیستم در تبریز

انجام کلیه امور مالیاتی در طی سال در تبریز

 

یکی از چالش برانگیزترین مسائل در حوزه مالی بخصوص در سالهای اخیر مباحث مرتبط با حوزه مالیات بوده است.اجرای سختگیرانه قوانین و همچنین جرائم سنگین مالیاتی برای عدم اجرای صحیح آنها، هزینه های مالی سنگینیرا گاها به شرکت ها تحمیل می کند.

یکی از معضلات که در مالیاتهای قطعی بالا و پرونده های بسیاری از مودیان مالیاتی به چشم میخورد،پرونده اصناف و مشاغلی است که شخصا اقدام به ارسال گزارش معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزودهو سایر گزارشات مالیاتی می نمایندو یا از کافی نت هایی که دانش چندانی در حوزه مالی و قوانین مالیاتی ندارند استفاده مینمایند و از عواقب اشتباهات فاجعه بار این گونه اشتباهات بی خبرند .

تجربه نشان داده است در بسیاری از موارد ناآگاهی از قوانین و تبصره های مرتبط با آن باعث بروز مشکلاتیشده که حتی موجودیت شرکت ها را با تهدید مواجه کرده است. وجود یک مشاور امین و آگاه در کنار شرکتبرای ارائه مشاوره و انجام خدمات مالیاتی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. مجموعه حسابداران خبره آذربایجاناین توانایی و آمادگی را دارد تا در کنار شرکت بتواند به بهترین وجه فعالیت های زیر را در قبال قوانین اداره داراییانجام دهد

تنظیم لیست بیمه تامین اجتماعی و ارسال آن به سازمان

تنظیم لیست مالیات حقوق و ارسال آن به سازمان

تکمیل اظهارنامه های مالیات برارزش افزوده

ارسال منظم خلاصه معاملات فصلی موضوع ماده ۱۶۹ ق.م.م. به سازمان امورمالیاتی

رسیدگی به دعاوی مالیاتی

انجام مشاوره در خصوص سایر امور مالیاتی

سایرخدمات حسابداری و مالی حسب مورد و بنا به نیاز مدیران شرکتها

ضمناً برای آن دسته از فعالان اقتصادی که به تکالیف مقرر در این ماده عمل ننموده و یا بطور کامل و صحیح انجام نداده باشندجرائمی پیش بینی شده که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

۱.در صورت عدم صدور صورتحساب جریمه ای معادل ده درصد (۱۰%) مبلغ مورد معامله در نظر گرفته شده است.

۲.عدم ارائه فهرست معاملات انجام شده به سازمان امور مالیاتی کشور، مشمول جریمه ای معادل یک درصد (۱%)معاملاتی که فهرست آنها ارائه نشده است، خواهد بود.

مشاورین مالیاتی مرکز حسابداران خبره آذربایجان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما وحل و فصل پروندههای مالیاتی متقاضیان میباشند، کافی است بخواهید و تماس بگیرید .

تلفن تماس:              

09142216080

04135570542

وب سایت:      

www.azarca.ir

آدرس کانال تلگرام:

https://t.me/azarcaa

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.